Magsjukan

Nu har alla barnen haft denna vidriga sjukdom. Nu ska vi hålla oss isolerade så vi är på säkra sidan o inte smittar eller smittas.

Varit ett par mentalt tuffa dagar/nätter. 
Men hoppas nu att denna vidriga sjukdom har lämnat vår familj. 
Själv har bunkrat med Aloe Vera o extra probiotika ( 6 bra bakterier för magen) 
Igår avslutade jag min C9 kickstart/ omstart. 
2017 kommer bli mitt år på flera plan. Ska ta tag i mitt välmående min träning. Vår kost i familjen. Äta mera rent. 
Idag ska jag starta med F15 Beginner ett kost o tränings program på 15 dagar. Ingen dyr PT på gym utan en PT som är i lådan o träna kan jag göra hemma. Enklare att det blir av. Jag kommer kunna träna även när A är bortrest barnen är hemma. 
Ett nytt kapitel i livet. 2017s bok är en oskriven bok o jag kommer fylla den med posetiva saker. 
Umgås med människor som jag mår bra av att umgås med! 

Tänk att vi har sådana underbara vänner o syster A som inte tvekade att ställa upp när vi frågade om barnvakt hela helgen 27-29 jan. 
Vi kan se fram emot helgen i Göteborg. 
Klänning inköpt ska fixa skor. 
Wow! 
Ser fram emot denna helg! En helg utan barn när hände det sist? När vi gifte oss... alltså mer än 3 år sedan 🙈
Nu blir vi bjudna på 5 stjärnit hotell middagar mingel fest. O föreläsningar. 
Tacksam att det blir av o att jag kan ta med mig Andreas ❤️

Men först ska jag samla energi ( hur jag ska få till det vet jag inte) för en jobbänka vecka som avslutas tillsammans i Göteborg. 

Nu är det dags att serva 4 hungriga barn som vill ha frukost.. 

På fredag ska jag o stor tjejerna på bio 
Markus o Martinus ( inte jag som valt film, men tjejerna är glada 😊) 

Puss o kram 

Nystart!!
älakar Tulpaner
Syskon mys
ja vad säger man ✌️️
Håller mig frisk,